Uppdate

Rapporten gick kanon jättebra! Hon grejade det på 1:a försöket utan problem, kanon. Lite budföring samt lydnad blev det också, nu är hon mycket bättre på att gå fot. Platsliggningen var inte lika bra denna gång men det beror på att det var MYCKEt nya hundar samt mycke folk, men till sist låg hon där utan att röra en fena :) Är så stolt matte :)

Om jag är kry (tror att jag har feber) i morgon blir det lite budföringsträning och lydnad nu ska det köras hårt med pluttan :)

Jag tog faktiskt med mig kameran idag men då var det inge batteri kvar *GAHHHH* så det blev inga bilder, ska ladda det i natt så att jag kan ta fina kort på henne i morgon. Ska träna lite "stå" men henne också :)


Nu åter till biorummet för filmtittning ;)




Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att d går bra för er! Kram

2008-11-01 @ 20:54:40
URL: http://kronbergskan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mama Mia?? ;)

2008-11-02 @ 21:23:57
URL: http://robinski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0