Vart i helsike!!

Vart är all min snö? It´s gone., deprimerande. Vi har vårväder idag och det ville jag absolut inte ha.

Julia va förresten arg i morse för att snön va borta
-Nu kommer ju ALDRIG att bli jul.
-Jo, men det kommer att bli mer snö ska du se, sa modern
-NÄE, nu tänker jag inte ha nån jul alls!

Jag försåt henne :)

Igår fick Tindra komma hem, modern hade glömt att lämna koppel åt henne så jag fick ta ett skärp (inte ett med massa hål och pigg) som koppel. Det gick ju bra det men det var bara lite kort :)

Det blir tittning på Cesar Millan och den nya hunkillen på TV4+. Först och främst var det fruktansvärt otäckt när de två pittbulltikarna rök ihop. Sen blev jag så fruktansvärt arg över att kärringen skulle ha kvar henne fast Cesar erbjöd sig ta henn så att de fick en hund av honom. Han sa det ju rakt ut att det är för mycket hund för henne och hon ville ha kvar henne (för sig egen skull) och det gick ju så bra nu..jojo vänta bara, idiot! Gah jag blir så arg.

Ja sedan så var det ju första programmet med den nya hundkillen och mjao han var väl bra, en bra hundtränare men ingen psykolog tror jag. Jag tror att det kan bli ett bra program och det är bra att många får hjälp men det är svårt att INTE jämföra honom med Cesar.
Men han får ändå ett bra betyg av mig..

Ops.. nu är lö 13,04 så nu äre dax å jobba.

Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0