Bullbak

Ja då är man mjölig och kladdig. Men det blir goa bullar jag får!! :o)

I helgas så blev det inte mycke gjort. Julia hade sitt 7-års kalas (hon hade minsann gett mig en pik ang att hon inte har fått en present av mig, så då var det bara att köpa en och komma på kalasen^^ )
Så där blev det tårta, bullar och middag. Supergott!

Söndagen så var jag mest inne för att det regnade ganska mycket, men jag målade sovrumsdörren iaf så det var bra :o)

Igår kväll så sågs filmen Indiana Jones, men jag somnade kanske 21,00 efter att ha ätit Ben & Jerry glass. Var såååå trött.

Idag så har jag kommit underfund med att  Redbull är min bästa vän, drack en efter lunch och jag kommer nog kunna va vaken tills det är dax att gå upp imorgon känns det som.

Nu är jag less på att vänta på snön, skotran står ju bara och väntar på att bli dragen igång. Ska bli spännande att se hur Dakira reagerar på skotern nu i vinter, förhoppningsvis så går det bra. Hon ska ju trots allt bli en skoterhund;)

Hade gott nu alla!!!

//En bullkletig J

Kommentarer
Postat av: Hera

Men vänta nu...fyller inte Julia i Juli...någon dag efter min pappa...

2008-10-13 @ 20:16:12
URL: http://hera.blogg.se/
Postat av: Marita

Va duktig du é....

2008-10-14 @ 09:15:11
URL: http://elens.blogg.se/
Postat av: Marita

Å Ozzy blir en spark hund, fniss.......

2008-10-14 @ 10:06:21
URL: http://elens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0