Effektiv idag.

Ja är lite mer effektiv idag när det gäller bloggandet.

Sitter och lyssnar på denna Iris. Bättre och snyggare framför allt :)

Ska strax ut å powerwalka med Dakira å sen in på Tvärgatan och kolla till målningen. Hon äter det nya/gamla fodret jättebra vilken är skönt. Nu vet jag att hon får i sig allt hon behöver för den träning som kommer att komma framöver, längtar!

 Nu är det kolsvart ute och det blev det redan kl 18,00 och snart är det mörk när man far till jobbet och när man kommer hem. Men det är rätt mysigt det med tycker jag, då får man tändra lampor och ljus.

Ne nu ska jag ut men jag slänger in lite bilder först åt er :)

Lilla damen i kontoret


Mina gobulla


Dakira i biorumme


Dakira i biorumme


Pluttan i IL och J bil. Vill väldigt gärna vara med :)


Allt jag kan bjuda på är en suddig bild, mer får ni inte :)


Hade!!!

//J och Dakira



Kommentarer
Postat av: Kia

Bullarna på plåten såg goda ut. Fina bilder

2008-10-16 @ 21:04:52
URL: http://www.kiasguidedog.se
Postat av: Marita

Fiiina bullar !! Ser goa ut. Nästan iklass med E´s..

2008-10-17 @ 09:23:33
URL: http://elens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0