funderingar

Jo det är så här att E på mitt jobb skulle rita en myra, och den är byggd (skapt om man nu vill kalla det så)  i  tre delar(huvut, mittendel och rumpa)  och det har ju 6 ben. MEN, vart sitter benen fast?

Sen tänkte jag på en sak när jag tvättade händerna i dag. Tvättar ni tummarna när ni tvättar händerna?För det var någon undersökning om att många inte gör det, jag kan då glatt säga att jag tvättar båda min tummar :)

Ja nog skrivet om detta.

I Fredags så slutade Dakira att löpa så nu slipper man springa och torka som en tok :) Men killarna yler fortfarnade efter henne på gatorna så hon luktar fortfarande väldans gott.
Igår var hon inte populär, hon hade bitit sönder min "hundträningsjacka" och en väst + att hon hade rivit ner alla krokar som så fiiiint satt fast i väggen. Jaja men det är sånt som händer och hon blir ju faktiskt äldre och klokare :)
IL tränade min hund lite igår :) Hon hade med sig en apport och tränade Dakira att ta den och hon är snabblärd. Men det är inga problem med att lära henne att ta någonting i munnen, fast det är klart att hon lär sig att för min skull ;o)


Moster och hennes familje kommer upp i helgen och då hoppas vi på kalas. Ska bli trevlig att träffa dem, saknar dom små liven.

Ikväll bär det av till Barsele med färgen i högsta hugg. Ska nämligen färga E´s hår svart, de ska bli spännande :)

Nu måste jag följa med slupspurten och svida av lite grejor innan jag far hem för dagen.

Men svara gärna på mina funderingar, för jag vet att ni läser! :)

Hade!!!!

//J och Dakira


Kommentarer
Postat av: Madde

Haha men gud vilka luriga funderingar du har då. :) Kan iaf svara på att jag visst tvättar mina tummar. :)

2008-10-15 @ 16:32:48
Postat av: Marita

Me too, alla två....



Är det därför du ser så fundersam ut på jobbet, ja ja då förstår jag varför du ser så frånvarande ut ibland, hepp....

2008-10-15 @ 18:31:50
URL: http://elens.blogg.se/
Postat av: Kia

Japp, jag brukar gå in och läsa. är du fröken till E? Tack för grattiset i min blogg.

2008-10-15 @ 19:56:39
URL: http://www.kiasguidedog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0