Pecannötter till lunch

Åt så mycke fika på jobbet så det blir Pecannötter, en mandarin och en banan till lunch.

Har en period nu då jag tänker mycket på Exe och Helle, jättejobbigt är det. För man kan ju inte göra så mycket åt saken att dom ligger begraven. 

Nu till nåt helt annat :)

När jag och Madde gick en promenad med vovvarna igår så pratade vi om hur mycket folk förmänskliga sina hundar. Det är nog lätt för människor att göra så, för de vill ju gärna att hunder ska bli superglad när man kommer hem. Och att de inte tror att hunden blir glad för att den inte viftar på svansen. Men jag är ledsen om jag gör er besviken men så är inte fallet. Dom blir glad även fast man inte fjaskar för dem och att den inte viftar på rumpan.

När jag kommer hem på dagarna så säger jag inte ett ord till Dakira utan jag släpper bara ut henne och när hon har lugnat ner sig så hälsar jag på henne lugnt. Nu blir inte hon sjövild när jag kommer hem för hon har lärt sig hur det funkar, snabblärd är hon :)
Jag försöker att info de som kommer och hälsar på att de inte ska pjollra med henne förrns hon har lugnat ner sig. Nu skäller hon så fort hon här någon men huvudsaken är att hon inte ska hälsa före mig.

Jaja, nu ska jag sluta skriva.

Helle


Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Marita

En hääärligt gó köttbulle macka.........dunsa gött i maggen...

2008-10-17 @ 12:59:45
URL: http://elens.blogg.se/
Postat av: Eva

Du är inte så dum du jenny!! Du har så rätt i detta med hälsandet med hunden när man kommer hem! jag försöker göra precis amma, det var dock lättare när man hade en hund...

Ha en bra helg!!!

2008-10-17 @ 19:28:29
URL: http://www.beauceroner.se
Postat av: Sandra

Jo vi måste prata, men ha int så mkt pengar på mobilen o ä som ganska pank, så sen. Fast ja kanske sväng förbi till veckan...? Ska du på hundträff ons? Nu ska ja fara dit ha ja bestämt!:) Ska vi bestämma att ja kom förbi tisda kanske innan ja börja jobba. Funkar det för dej?

2008-10-19 @ 10:52:52
URL: http://kronbergskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0