Vårkänslor på hösten?

Har haft sådana fruktansvärda vårkänslor nu några dagar. Det är som att hjärnan inte fattar att det snart ska blir vinter, för jag vill verkligen att det ska komma snö snart.

Damen Dakira är fortfarande i löpen och tror att hon är bäst i hela världen, tar sig friheter hit och dit :-) jag gick lös med henne hem till modern så hon får tänka till lite. Det spritter rent i kroppen på henne, men hon vet så väl vad hon inte får göra när hon är lös! Duktig flicka!!
Moder och Tindra följde med på en tur genom skog, stubb och sten. En riktig mys promenad på minst en timme..brukar gå den så ofta jag kan.
hon kan våra rutiner ändå ut i hårtopparna nu. Efter middag så blir det minst en timmes prommis, sedan mat, vila och kanske lite bus, lite träning och sedan är det lugnt igen.. :-)

Ne nu måste jag ta tag i mig själv och göra lite arbete här hemma..

nu till lite bilder, jag har tyvärr tappat bort kameran så jag tar med mobilen..därav inte världens bästa kvalitet.



Stigen i skogen bakom oss, går en lite bäck där


Dakira i dag på lunchen


Uman


Uman igen


Världens finaste Beauceron ;)


Dakira och Uman som bakgrund


Å igen..


Börjar skymma tidigt nu på kvällarna


Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja d måste ja nog göra...du kommer inte o tro mej när ja berättar:D Kram

2008-10-06 @ 13:58:53
URL: http://kronbergskan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tror ja vet va du tänker på. Lr ja hoppas d ä va ja tror. Isåfall ä d inte d....haha, va vi ä kryptiska!!!

2008-10-06 @ 17:55:23
URL: http://kronbergskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0