Fruktansvärt oflyt!

Jag orkar bara inte göra nåt idag. På Min och Dakiras morgonpromenad så höll jag på att somna (japp, jag är seriös) men hon var lika glad som vanligt  =)

Tror att jag håller på att bli sjuk, det kanske är därför. Jag hoppas att jag håller mig frisk i helgen och att jag inte är lika trött som idag, igår och alla andra dagar som har varit denna vecka.

Kliver upp med tuppen i morgonbitti... (Yippey) kl 05,00 ringer uret och bilen väntar på att bli packad. Jag ska gå minst en halvtimmen promenad med Dakira så att hon inte blir uttråkad i bilen.

Sen ska det packas fika inför färden, vatten till Dakira, hennes mat, leksaker, koppel, olika halsband, godis..oj sen ska det packas åt oss också =/ inte glömma. En kudde får inte glömmas så man kan sova lite i bilen.

Vi beräknas vara framme vid kanske 17-18 tiden eller nåt liknande, om allt går vägen. Navigatorn måste vi låna för annars hittar vi nog inte fram tror jag =)

Ja men summan av kardemumman så kommer det är bli jätte kul att få träffa syskonen åt Dakira och självklart Eva och alla hundar =)

NE.. nu ska jag ta mig en fika å sen är det väl bara att försöka jobba lite.... om jag orkar de vill säga.

Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Eva

Vi väntar på er med middag!! Dakira får leka lite med sin mamma och DeVild och D'aran innan hon får gå och lägga sig imorgon, då har hon glömt den tråkiga bilfärden:)



Uppfödaren:)

2008-09-11 @ 19:03:54
URL: http://www.beauceroner.se
Postat av: Marita

Ha dé nu så jätte bra hos uppfödaren, har du tid får du gärna skriva lite i bloggen under helgen.



Å du, Erika tyckte jag ser ut som en ängel, vilket jag är, hehehe.....eller ???? fniss

2008-09-12 @ 09:02:29
URL: http://elens.blogg.se/
Postat av: Therese

hundbloggar är det bästa som finns. =)



mvh/Therese

2008-09-12 @ 20:02:06
URL: http://tgirlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0