Lång promenad

Kom nyss hem från en långpromenad, tvärsvängde förbi modern för att säga hej och hå.

Jag gick vid småstigar vid uman och där släppte jag henne lös en stund och då passade jag på att larva mig lite med henne, vilket hon tyckte va kul (jag med för den delen). Sen tittade jag upp... oj.. människor och hundar. Människorna tittade på mig som om jag va nåt utomjordiskt. Jag kopplade Dakira, gick och låssades som om inget hade hänt.


Dakira för vax i öronen, de måste nog va en propp för hon hör verkligen ingenting och vill inte lyssna alls. Men så bruka jag iof vara med så att jag förstår henne, men det är snart över. Då blir hon mottaglig istället och hör inget då heller, men så brukar jag inte vara iaf :-) Haha nej men allvarligt så är hon helt kanon och hon har det lite jobbigt så att just nu så gör vi inte mycket. Jag tar promenader med henne och kräver inget speciellt förutom att hon inte ska dra i kopplet.

Helgen vet jag inte riktigt vad den har att bjuda på. Kanske blir det Lumnien, kanske blir det hemma ja jag vet inte.

Nu ska jag iaf ta och gaska upp mig och måla dörrn till sovrummet och sedan blir det Idol, mannen som talar med hundar, en promenad och sedan sängen. Är dödens trött.

Syster Dea. Otroligt fin är hon


Dakira i hjortkvarn


Snart ska vi spåra.


Mamma Scylla


Morbror Silo är en tok, men en otroligt snygg tok ;)


"Mitt paradis med massa märgben!!"


Den nya bron, fix kvar men så här kommer den att se ut.


Dakira och Matilda har dragkamp.


Mollypolly! :)


Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Eva

Vad jag skrattade åt bilden du tog av Silo!! Precis så sitter han OFTA och ser hur dum ut som helst!! Galning!!

2008-09-29 @ 19:42:43
URL: http://www.beauceroner.se
Postat av: Madde

Jag hoppas på Luminen.. ;)

2008-09-29 @ 19:44:01
URL: http://bumfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0