Städälskarens bästa årstid?!

Ja, så måste det vara. Dakira hon drar in ca 3 ton med sand och slisk, men vilken tur att vi renoverar hallen just nu då för då bli det ju ändå massa skräp som måste sopas ihop. Och tänk dom som har hundar med massor med hår mellan trampdynorna, ohh stackarna.

Hennes löp är helt borta nu och hon får nu sitt kvällsgos i sängen så nu är hon mer än nöjd. Jag med för nu slipper jag moppa golven varje dag :)

På Onsdag så blir det att åka till Barsele och träna för denna vecka har jag bil och möjlighet. Det har varit så mycke nu vid påsketider och löpetider. Men på Onsdag så SKA jag dit och ska bli kul att se Vector...en liten golden bebis. Jag tror att man aldrig kommer ifrån valpsjukan..den är obotlig!
Det känns mycket roligare att träna nu när det är vår, inte så kallt och folket bli alltid så mycket gladare på våren. Det som jag föredrar mindre på våren är slasket, usch!

Min plan idag var att jag skulle ta en springrunda med Dakira men nu när jag känner efter i kropp å knopp så blir det en cykelrunda.

Annars så är det renovering i hallen som pågår, en ny ljus tapet ska upp. Nu är det bara förarbetet som ska göras, det tråkiga görat.  Det kommer att bli kanontjusigt!

Jag har tyvärr inga nya bilder jag kan bjuda på utan jag ska se om jag hittat nåt sedan påsken :)

Väntar på att brasan ska börja värma


Utsiktsplatsen


Fjällen


Denna bild har jag säker visat förr, men det är så fin!!!


Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Eva

Jenny, hon ÄR verkligen så fin lilla D:) har ej glömnt det vi pratade om! Hör av mig i veckan om detta!!

2009-04-20 @ 19:57:24
URL: http://www.beauceroner.se
Postat av: Anonym

Å jag blir så sugen att tjusa med öronen hennes dom e ju så goa, hon är nog så less på mig / Modern

2009-04-20 @ 21:31:14
Postat av: Sandra

Men d va icket erat gammhus. Hä ä ju huse i Bergnäs d där :) Ja kanske sväng förbi en sväng ikväll om ni ä hemma? Jaja, annars se ja ju d...kram

2009-04-28 @ 11:32:55
URL: http://kronbergskan.blogg.se/
Postat av: Madde

Jaaa nu har då jag dragit mitt strå till stacken nu är deet din tuuur. :P Din loppa! :P

2009-04-28 @ 18:48:05
URL: http://bumfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0