Hej i värmen

Nu kommer värmen tillbaka hoppas jag, den har varit allt för osynlig ett tag nu.

Helgen tillbringades i Ajaure och det blev mycke körande med Big Wheel och Trail. Jag börjar kunna det där med Trailen, balansen blir bara bättre å bättre :)
Det blev att fara på en bra sväng där och Dakira följde med så hon va faktiskt lite trött på kvällen och dagen efter.  Jag har tagit kort men glömt kamerna i stugan så jag ska försöka ta med mig den nu i helgen.
Matilda ska få följa med upp hon också.

Hon börjar bli lite bitchig den skatan...modern kom tvärt och hälsade på i söndags och då passade hon på att rasta Tindra och Matilda hon skulle bara rida på hon. Hon skulle minsann visa att hon va större än Tindra, jag höll på dö! Även fast Tindra är fruktansvärt snäll så sa hon ifrån lite grann men Matilda lyssnade inte för 5 öre. Gah! Så jag sa åt hon på skarpen för så göra men INTE, hon gav sig iallafall.


I vecka kvar tills vi ska tävla och jag är så j*vla nervös! Så här nervös va ja inte förra gången, men de kanske beror på att hon lyssnade bättre då än va hon gör nu när vi tränar.. Det får jättegärna vara fint väder nu i helgen och till veckan men helgen då vi ska tävla få gärna va kall.

Sen så jag har jag fått min en lite flickkusin också. Så jag vill gratta Minimoster + gubben hennes.  congratulations!


Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0