Förkylningstider

Och självklart så har jag åkt på den jag med. Provade att gå och jobba igår men va tvungen att kasta in tärningen efter ca en och en halv timma på jobbet. Jag fick se mig besegrad för denna gång.
Nu är nog den enda chansen jag har att uppdatera lite här. Kan inte göra så mycket annat ändå :(

Renoveringen? Jo, den går framåt, jag har lite bilder som jag kan visa. Allt är inte riktigt klart men i stort sett.

Dakiras träning har jag lagt på is just för tillfället nu iom renoveringen, känns förjävligt (ursäkta ordvalet) rent ut sagt... men nu när renoveringen börjar bli klar (nåja, iaf köket) så kommer jag att kunna träna henne mer. Nu blir det endast på promenaderna. Sparka gör vi gärna :)

Jag kan inte påstå att jag är nöjd över hur vädergudarna väljer att ge oss för väder. Det är helt otroligt! Regn i December, det ska ju bara inte kunna ske här uppe. Vi har haft några "kalla" dagar och det har snöat men nu är det 0 gradigt och det töar. Men får hoppas att detta är en engångshändelse, för detta går jag inte med på.

Nu är jag alldeles för trött och yr för att sitta här så jag slänger in lite bilder.

Väggen mellan V-rum å kök är borta.


Här stod skafferi, kyl + över och underskåp


Vy över köket


Riva, riva


Bla är golvet klart på denna bild


Ett jätte hopp mellan bilderna. Köksbordet och alla skåp på plats


Vy över köket. (Skåp luckorna är inte blåa, vi har bara inte tagit bort skyddsplasten:)) Lite mer lampor, lite listning, hylla med spottar i + lite elande så är det klart


V-rummet. Längst till Höger ser ni lite lurvmatta, det är Dakiras plats.



Nu till lite blandade bilder sedan i höstas.

Uppe i stugan


Hemavan i mitt hjärta!


Skönt att ligga i spånet :)


Ute på fiske


Lilla Embla vill också vara med


Embla får det avslutande kortet för idag.



Hade!!!

// En förkyld J och en frisk Dakira

Kommentarer
Postat av: Marita

Gud vad snyggt det blev...

2009-12-08 @ 14:58:47
Postat av: Hera

Å vad fint! Vad kul!!! Är så glad för er skull :-D

2009-12-08 @ 20:19:01
URL: http://hera.blogg.se/
Postat av: annett

ser jättefint ut...hoppas ni snart blir klara då så att lilltjejen får lite mattetid igen :)

Kram från mig och Dino

2009-12-09 @ 20:16:51
Postat av: Eva

Krya på dig!!! Kul med alla bilder:)

2009-12-10 @ 03:35:11
URL: http://www.beauceroner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0