Glömde

Jag glömde att berätta om den roliga nyheten igår. Jag ska få en till kusin i Juli. Det är beräknat till den 28/7 (då fyller även Julia år) så det var en mycket trevlig överaskning.

Idag skiner solen och jag har varit ute på en promenad. Sedan i eftermiddag så bär det upp till Ajaure och försöka ta det lungt i stugan. Jag har lust att åka upp dit någon gång nästa vecka och vara där, bara jag och Dakira innan hela andra packet kommer upp men vi får se vad som händer.

Jag ska ta med mig kameran och fota mitt lilla kräk ;o)

Ha en trevlig helg!

Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Eva

Du är så duktig Jenny med den lilla skatan:) Men de ÄR ganska roliga ibland oxå! Tur är väl det! Kämpa på, de är i en jobbig ålder nu! Flera av Dakiras syskon är tvärdöva ibland de oxå:)

2009-02-27 @ 15:16:59
URL: http://www.beauceroner.se
Postat av: Marita

Ha dé nu så gött å ta´t lugnt....kram

2009-02-27 @ 18:57:35
URL: http://elens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0