Snart Måndag..

Suck! I morgon är det måndag vilken innebär jobb, jobb, jobb. Men jag har fullt upp hela veckan så att den går nog fort :)

I går åkte jag skidor på Uman men det gick inte alls nå bra för spåret var så smalt så att det inte gick att åka med skatingskidorna.

Idag så tog jag med mig modern, Tindra och Dakira till skidstadion och så åkte vi 4 km. AHH va roligt det är! Dakira lär sig mer och mer, hon drar ganska ojämt ännu med det blir bättre. Jag har väldigt bra glid på skidorna så att hon behöver nästan inte dra nåt alls. Men hon verkligen att springa, och hon är snabb. Jises :)

Annars så lossar hon så fruktansvärt mycket hår, jag springer med en torrmopp hela tiden för så fort hon går ett steg så rasar det :) Jag har läst att  när de lossar så lossar de allt på en gång och sen är det över och det stämmer, det blir som en matta på golvet på bara en liten stund. Jag tror att det är vädret som gör att hon lossar så mycket, för det är varmt, kallt, varm å kallt. Och om kanske en månad eller två så lär hon väl bli i löpen och vääääldigt intressant för massa hanhundar, spec Urax :)

Dakira´s syster Disney var på en inoffeciell utställning och det gick jätte bra för henne! Så dagens grattis går till syster Disney! :)

Nej nu ska jag duscha för jag luktar inte hallon!

Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Disney

Hej syrran!

Hoppas att alt är bra med er, måste erkänna att jag nog ligger en bra bit efter er vad gäller träning. Det enda jag kan är att busa i skogen med mina Golden polare. Jag är bara snygg och satsar på en modellkarriär, om nu nå´n får upp ögonen för en bonnhund.

2009-01-18 @ 18:04:02
URL: http://www.dreamstorms.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0