Kameran har hittat hem igen!

Nu kan jag ta massa kort på utställningen om jag inte tappar bort den igen dvs.

Regn, kallt och mycket dåligt väder har vi i Storuman, tycker solen kan titta fram några veckor.

I helgen är det utställningen som vi ska på och jag har äntligen hittat ett boende, det blev i Umeå på nåt Winn hotell men någon sovmorgon är bara att glömma.

När det väl händer saker, goda som dåliga så händer det alltid så himla mycket på en gång. Först olyckan i Lördags sen är extra morfarn mkt dålig nu, så nu vet man att oron som jag hela tiden har i kroppen fort kan bli sann. Usch! + att det är lite mer saker..
Och så till råga på allt så har jag fått urinvägsinfektion, not nice!

Ja denna blogg är ju till för Dakira (som förresten mår mycket bra, hon växer och frodas) och jag brukar inte skriva saker om mig själv men idag var jag bara tvungen att "klaga" av mig lite.

Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Anna & Dizzan

Hej!

Hoppas du blir bättre till helgen.

Syns vi på lördag eller kommer ni till söndagens utställning?

Kram Anna

2009-06-10 @ 23:07:40
Postat av: Jenny

Ja det hoppas jag med :)



Vi åker dit på Lördagen för hon ska få "känna av" stället och titta lite på de andra hundarna. Men vi kommer att ställa ut på Söndagen.



KOmmer du att ställa ut båda dagarna?



Kram från Jenny och Dakira

2009-06-11 @ 08:13:01
Postat av: Eva

Jaa, du Jenny...ofta kommer olyckan inte ensam, eller vad det heter:( Hoppas att du själv blir snabbt bra och även din x-tra morfar!



LYCKA till i helgen!! Jag väntar mig rapport:)

2009-06-11 @ 19:42:13
URL: http://www.beauceroner.se
Postat av: Hera

Du och dina urinvägsinfektioner...Lycka till nu i helgen, xtra morfar din kommer att vara hos mig så jag kommer inte att kunna kolla på när du ställer ut!



Kram Hera

2009-06-11 @ 21:08:58
URL: http://hera.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!

Vi är på väg till Vännäs nu, sitter i bilen.

Jag ska ställa bägge dagarna.

Men det ska bli skoj med lite konkurens på söndag. :)

Kram

2009-06-12 @ 15:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0