Storuman

Dakira´s morbror har somnat in så vi vill först skicka en hälsning till Eva och hennes flock. Vi tänker på er!

Kom hem igår för att vara hemma över helgen och så på Måndag så åker vi upp till stugan igen några dagar.  Har haft  solsken och bra skoterföre. Dakira har fått springa efter skotern ibland och det tycker hon är riktigt skoj. Nu går det mycket mycket bättre med att ha henne i pulkan. Hon hächar (stavning?) nästan inte alls nu och hon hoppar själv in i pulkan för hon vet att när man kommer fram så är det roligt = den bästa belöningen enligt henne.

Det är jag som får köra skotern medans den som äger det brutna båtbenet får sitta i pulkan med Dakira. Roligt för mig iaf :)
ja vi har hur som haver haft det bra när vi vart där uppe.

Idag så var det begravningen på Isabel och jag hoppas att hon nu har det bra och att hon känner frid. Jag tänker på hennes familj och närmsta vänner.

Nu till bilderna

Blåsigt kan det också va


Tripp trapp trull


Kallt säger Matilda


Hej svejs


Gah, ta av mig den!


Tobbans grizzly...


...in action


Åh va gott de se ut


Älskade Norrland och älskade fjäll


Ha du napp?


Utsikt från fjäll


Fina Dakira som utsikt :)


Ligger bra här i solen


Mitt hjärta


De blev många bilder men jag har fler.. men dom lägger jag upp nån annan dag.

Hade!!!

//J och Dakira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0