Vännäs utställningen?

Madde och jag funderar på om vi skulle ha tagit oss till Vännäsutställningen i Juni. Utställningar är som en helt nu värld för mig, jag kan absolut INGENTING om detta. Jag blir redan nervös, och jag som inte ens har anmält mig. Men det är nog för att jag inte kan nåt om detta. Jag är igentligen inte så intresserad av det men det skulle absolut vara kul att få en "bedömning" på Dakira. Men en sak vet jag, jag tycker att hon är finast i världen!

Vad ska man träna på?
Vad gör man på en utställning?
Vad kommer Dakira tycka om detta?
Domarna då, undra om dom är förstående mot mig som aldrig gjort detta?



Ja jises!


Hade!!!

//J och Dakira






Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-03-28 @ 10:51:01
Postat av: Eva

Såklart att du ställa ut Dakria i Vännäs!! jag hade tänkt att "berätta att du ska det" :) Förmodligen kanske även Diseny ska komma upp till den utställningen!! Jag var sugen men min systerdotter tar studenten den helgen och det kan jag inte missa! Vi får höras om träning!! Inte svårt alls:)

2009-03-28 @ 15:33:01
URL: http://www.beauceroner.se
Postat av: Ida A

Utställningen i Vännes ska jag o Ante också på med Aero & Vector. Vi hade ju kunnat träffas ett gäng och tränat ringträning och att ställa upp hundarna, det är ju tydligen en konst de också :P



/ Ida

2009-04-02 @ 14:37:22
URL: http://www.luckylad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0