2 mygg mindre i världen

tog död på två st myssor ikväll, premiär!

Nu ska vi ligga i med hård täningen för att den 23/5 är det tävling i lydnaden. Jag är dock lite orolig för att läggandet under gång har vi inte satt ännu (eftersom vi i princip nyss fick veta att den är med i LK1) och apporteringen i 3 sekunder ska kanske kunna få till. Vi får se, någon gång måste ju vara den första :) Men som vanligt blir man på tok för nervös.

Snön på gården är nu borta, nu återstår bara krattningen. Jag har försökt ge mig på den delen men antingen så regnar det eller så blåser det, jag har även provat att kratta i medvind bara för att trotsa...men icket att det gick så bra som jag ville.

Nu är det inge länge kvar tills det är utställningen, huvva va ont i magen jag får. Vi måste börja titta på boende också för det känns inte allt för frestande att kliva upp jätte tidigt bara för att köra ner till Vännäs men men vi får se vad som händer.

Nu ska jag se om jag får fram lite bilder.

En kväll nere vid Uman


Kompisarna


Å igen


Fina vännen!


Å här va hon liten. Dagen då vi hämtade henne :)


Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Marita

Ni kommer att klara detta galant !!!!

2009-05-14 @ 07:39:42
URL: http://elens.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag är övertygad om att det kommer gå kanon bra för er! Ta det inte för seriöst bara och se det mer som en övning. :) Men du, vad smart min hund ser ut föresten.. haha jag tror jag dör. :)

2009-05-14 @ 10:41:10
URL: http://bumfan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, kämpa på me din krattning du. Tyck fortfarande du borde fixa krattardojjor till Robin! Kramilaijnen

2009-05-14 @ 15:13:45
URL: http://kronbergskan.blogg.se/
Postat av: moradi

Men herre gud har du vaknat upp på din blogg :)

ääääntligen.



de e klart att du klarar tävlingen, men ha inte så höga krav på dig själv, Dakira kan ju det hon kan, och resten få vara, kram moradi

2009-05-14 @ 21:52:10
Postat av: Eva

Lycka till på tävlingen Jenny!! Tänk på att både du och Dakira ska HA ROLIGT när ni tävlar!!! Fokusera på din hund och skit i allt annat!! Dakira ska ju ha en bra minnesbild på tävling:)

Vilken fin ståbild på snyggingen!!!!

2009-05-15 @ 15:03:16
URL: http://www.beauceroner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0