snöväder och inget internet

Va hemma hos Sandra och hennes lilla familj rätt länge igår. Deras dotter Nora var söt som socker.

När jag kom hem hade jag tänkt att jag skulle lägga in nån bild och skriva lite här men då funkar inte internet?! Bir galen. I morse när jag vaknade blev jag mer galen när jag såg att det var vitt överallt. Ett plus i kanten är nog att jag slipper kratta i dag men :) Men nu är jag rätt less på snön och vill ha värme och solsken.

Hallen då? Jo nu är det färdig, taket är målat och de sista listerna ska sättas upp ikväll. Spegelväggarna var träfärgade men vit bakom så vi vände på dom och vips så var de vita. Ska kolla lite på tavlor också, sen ska det även upp ett väggord.

Ikväll så var ju tanken att jag skulle till Barsele och träna med Dakira men i detta snöoväder kändes det mindre roande måste jag erkänna. Får träna hemma istället och det går lika bra. Kanske man får besök ikväll? :)

Ska kolla om jag kan lägga upp en gammal bild i alla fall så ni inte glömmer bort hur Dakira ser ut...

I påskas i stugan


Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Eva

Hur har ni det i snön....nu är jag inte liika avensjuk på att ni har snö...Träna på:)

2009-05-09 @ 17:32:29
URL: http://www.beauceroner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0