Tack så mycket

för alla gratulationer, jag och Dakira blir så glada!

Här uppe i Storuman är det näst intill orkanvindar, regn har vi också haft men just nu är det uppehåll. Tack för det!

Jag och Madde försöker att hitta boende i Vännäs inför utställningen men ingen vill svara på vårt mail som vi skickat. Får ta och ringa istället.

Jag tar cykelturer med Dakira nu och det går super för utom att när hon vill pinka då sätter hon sig ner vare sig jag vill eller inte.. Jag rastar henne alltid innan vi börjar cykla men hon kan pinka många gånger under en promenad men nu är det slut med det. Jajjamän!

Ska klippa mig i dag, dock inte mycket men ändå :)

Måste sluta för nu är lunchen slut...ska leta lite till efter kameran, fattar inte varför det springer iväg hela tiden?!

Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0