världens sämsta

på att uppdatera, jag vet.

Vi har haft fullt upp hela tiden. Hallen är näst intill klar nu, ska bara måla det sista i taket och listerna ska upp sen är det klart.

I söndags så var vi i Barsele och tränade i två timmar och det gick bara bra. Haft lite problem med att hon inte ville ta apporten men nu är det problemet löst och vi tränar på. Jag går lite för fort när vi går fot så det måste jag träna bort. Ska nog ta och anmäla mig till LK1 i Juli och hoppas på bra betyg ;)

Ikväll ska jag och Madde till Sandra och hennes lilla familj och hälsa på. Det blir trevligt.


Jag skriver mer sedan när jag har bilder och tid


Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0