Det har kommit!

Idag när vi hade Tobban och Madde på besök så kom kylen/frysen, dammsugarn å fläkten! Perfekt för då fick vi bärhjälp för just nu är jag inte till sån stor hjälp med bärning :)
Den är jättefin (nåja, det som jag hann se iaf:))

Får nog kanske lägga in lite för och efterbilder snart. Dakira hon är nog mest glad över att det snart är klar så allt blir i sin ordning igen :)


Jag trodde att vi kunde ta fram sparken och träna lite men icket för snön försvann och regnet kom. Lika så med skidorna, får nog vänta tills den riktiga snön kommer så vi kan träna som tokar...längtar.

Ser för övrigt att det var många som var inne här och läste när jag la in hundannons inlägget, intressant! 

Tänke bara ge er en snabb uppdat för nu måste jag börja jobba.


Hade!!!

/  J och Dakira

Kommentarer
Postat av: annett

jag tror inte Dakira är ensam om att längta tills allt är klart ;))

ha det gött

Annett = Dinos matte

2009-11-21 @ 00:01:07
Postat av: annett

nu måste du uppdatera snart ;) hur går det med renoveringen...hörde sen rykten om att ni har snööö..fusk om du frågar mig :)

2009-12-07 @ 20:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0