Sorry

Jag har minsann hört att jag inte har uppdaterat här på länge :( Ja har inte haft nån ork eller lust att göra det tyvärr...vet som inte riktigt vad jag ska skriva heller.

Snön som vi nu har fått i Storuman verkar vilja ligga kvar iaf och det låter som en dra idé tycker jag.
Renoveringen den går frammåt men än är vi inte klara, men mitt mål är att allt ska vara klart så att jag kan julpynta. :)

Dakira hon kan välja vilken plats i vardagsrummet men så klart så väljer hon att lägga sig mitt i slipdammet, det är tydligen bäst där. När hon kliver upp ser hon ut som en gråvit Beauceron, men hon passar bäst som svart :)

Moderns lilla taxflicka (Embla) muppar sig ganska mycket mot Tindra och hon är u givetvis för snäll för att fräsa ifrån. Dakira hon säger ifrån och kan nästa bli för kaxig :)

I helgen så var vi i Sundsvall (och gick på IKEA och köpte maaassor med fina saker) och då var Dakira hos modern. Hon hade minsann legat och vaktat kopplet och soffan ifrån det där lilla monstret Embla. Och så fort hon skulle prova att ta sig upp i soffan så morrade Dakira långt ner ifrån magen och lilla Embla fjoskar sig som aldrig förr för Dakira.

Hos modern är det ju så mycket man måste vakta och hålla koll på. Vuxna, barn, katter och hundar ja you name it! Hon tror helt enkelt att hon är drottningen av Storuman :)

Ne nu har jag iaf uppdaterat er lite iaf. Nu ska jag varva ner lite, har jobbat ikväll.

(Ska försöka ta lite nya kort och lägga in, när jag har tid alltså)

Hade!!!

//J och Dakira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0