Påsken är här!

Hemma har jag städat och plockat så att det är fint när man kommer hem igen. Slutar kl 14,00 idag och då bär det av till stugan för lite påskfirande.

Igår var jag och Dakira ute på en prommis och halt av bara fasen var det. Men vi tog oss runt iaf innan foten min strulade allt för mkt.

Förra året (från början) ville inte Dakira sitta på renskinnen alls för de luktade väl allt för "fränt" Men i slutet så låg hon på skinnen utan problem...spännande blir det i år för att det är ett NYTT renskinn som luktar ÄNNU mer :) Spännande och mkt bra träning för damen i fråga.

Nu måste jag fortsätta jobba den sista timmen..

SÅ...

Nu ska jag jag bli brunast i stan, ta den största fisken, åka fortast och skrika högst i samband med detta!


Jag och Dakira vill önska er en riktigt glad påsk!

Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Eva

Ha en underbar PÅSK!!! Spännande med renskinn att det reagerar så på dom!!! Hade varit kul att ha ett!

Ha det så bra i helgen:)

2010-04-02 @ 22:41:23
URL: http://www.beauceroner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0