Solsken +14C

Idag har vi sol i Storuman, kallt i luften men sol i allafall. Mig gör det inget att det är kallt, bara det är fint när jag har semester!

Begravningen då? Jo Det gick men det var jätte jobbigt, ville hellst inte titta på kistan för då sprutade tårarna ännu mer. Morbror Johan spelade två st låtar som NG brukade lyssna på väldigt mycket. Ena låten var Sally Oldfield - You are the morgning of my life.
Det var en fin begravning, men jag hade gärna sett att han hade varit med och vid liv.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dakira lossar sjukt mycket hår nu, löpen bör inte vara på väg så det är vinterullet som ska bort. Hon kliar sig som tusan på magen så igår blev det duschen för hennes del innan hon kliar sönder tissen. Vi var inte poppis kan jag lova. När hon var duschad så sprang jag med henne ut så hon fick skaka sig och sen fick hon retchika.
Hon förlät oss fort för hon fick karamell och en morot.

Idag har hon blivit borstad och håret bara rasar av, ska borsta henne nu ikväll.


Nu ska ja jobba vidare.


Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0