soligt, ljust och glatt

Men det är ganska nattkallt vilket jag tycker är bra. Då är snön kvar tills efter påsken iaf.

Dakira slutade att löpa i helgen och nu är hon mottaglig istället, hon blir lite av en bitch när hon är mottaglig..här ska ingen komma och tro att det ska "nuppas" så det så!
Vi ska dra igång riktigt med lydnandsträningen igen så får vi se hur det går i sommar med tävlingarna. Man kan ju inte bli annat än sist.

I helgen ska vi upp till stugan och som jag har längtat! Så det blir väl skoter, fiske, fika och förhoppningsvis massor med sol.


Snabb uppdatering, ska bli bättre att ta kort med kameran så jag kan bjuda på lite bilder.



Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Madde

Molly är tvärtom. Hon blir hur pilsk som helst.. :)

2010-03-17 @ 12:59:26
Postat av: annett

Dino och Husse väntar bara på att snötäcket skall minska och så ska de börja lite smått med lydnaden sedan..vi har legat lite lågt eftersom han op. och sen kom ju snön och det går ju inte att åka till bruksan och träna i meterhög snö:) men snart så ska de börjas igen..och helt rätt...man blir ju inte sämre än sist om det inte vill vägen ;)

2010-03-19 @ 22:43:46
Postat av: Hera

Nuppa...det var länge sen jag hörde det ordet :)

2010-03-26 @ 20:58:07
URL: http://hera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0