Offeciellt

Jajjemän, nu har jag gjort min första offeciella vurpa för i år, med cykeln tom. (Nu är du inte ensam Madde)
Hela händelsen gick till så här:
Jag mötte en kvinna och säger vi säger hej till varandra och jag tänkte att jag skulle cykla upp på trottoaren, men så glömde jag bort att det var en jättekant där. Och givetvis så föll jag ju på sidan, tänkte att sjunka under jorden skulle nog vara det bästa just nu.. men inte gick det så jag hoppa upp på cykeln igen och trampa fort därifrån. Så nu är jag blöt och öm, typiskt.
Och det som är så fult är att jag 10 sekunder innan tänkte jag på Madde när hon vurpade, å vips så låg jag där i snön. Jaja man har nog vurpan många ggr innan denna vinter är slut. =)

Annars så har det inte hänt så mycket. Jag har lånat Tindra nån dag nu i veckan, så vi har gått upp med tuppen på morgon för en timmes promenad -skönt! Nu är hon hemma hos modern igen så det är tomt i vårt hus.
Detta är beviset på att ett liv utan hund är inte ett fullständigt liv (enligt mig)

Idag har jag även varit på företagshälsovården och kollat upp mig lite =) (detta är nåt som alla på jobbet gör) jag va väl ganska normal tro jag, hade ganska lågt blodtryck. Det kan jag tro för att när jag ställer mig upp så blir jag yr.  Så uppe på nåt tak kommer jag inte att vara=)

Min vän E ringde nyss och frågade om vi ville komma till dem på Fredag och äta middag med dom, ska kolla med Robin först om han har lovat bort sig till nån. Så om han inte har lovat någonting till nån annan så kommer vi =D


I tisdags så kom moster U ( hera.blogg.se ) men släpvagnen, så min andra hälft kollade upp den och det slutade med att hon köpte en lampa på Statiol och POFF så funkar lysena, kanon!! =)

Ne, nu back to work!

Dagens låt
Takida - Curly Sue

Hade!!!

//J

Kommentarer
Postat av: Madde

Nu känns det bra att man inte är ensam som druttar. :) Lite små pinsamt känns det faktiskt. vi får starta en klubb. Tur vi inte gör illa oss när vi druttar. :)
Den låter är grym! :)

2007-11-15 @ 17:51:50
URL: http://bumfan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0