Promenader

Jag lånade Tindra igår till idag och vi har haft såå mysigt!
Igårkväll så var det ca -13C, och det kändes när vi va ute och gick kan jag lova men skönt var det. Det var en jättefin dag igår, massor med solsken!

Annars idag så har det snöat ännu mer, svärfar gick och la sig nu kl 20,00 ikväll för att han ska upp kl 00,00 inatt och börja skotta. Om han har tur är han väl färdig vid ca 17,00 i morgon, ett ganska långt pass tycker jag!

I morgon bär det av til V-mina igen, måste bara info dom på jobbet oxå :/ förhoppningsvis går det bra.

Jo, idag så var det ju Farsdag så vi har varit överallt.

Först till Svärfar och ge han en present, sen till Robins farfar och gratta honom  sen bär det av till min "farfar  och farmor" där även min "fader"  Jan va. Så där blev det en kopp kaffe och en bullbit. Sen for vi till Tvärgatan igen till svärfar där vi blir bjuden på middag, väl där var även svåger och hans fjälla med. Så det har varit ett väldans rällande idag. Men det har varit mysigt..

Ne nu ska jag ta och krypa ner i soffan och gruva inför morgon dagen..
Men först några bilder från i helgen.

Översnöad Audi                          Uppför Materialvägen
                      


På väg hem från Skarven         Umeälven
                     

Tindra                                            Tindra igen
                     



Hade!!!

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0