Dåligt, jag vet

Jag har som inte haft tid och uppdatera mig nu i helgen, men nu är det ju vecka så nu blir det andra bullar.

I fredags så skulle jag, R, J ,J och modern ut och äta gott men nästan alla ställen hade ju stängt så det blev 3:an istället. Blev en liten besvikelse faktiskt, dom brukar vara bättre på att laga mat..nästa gång blir det lövbit ve pärpinna (pommes) för den vet jag då är god :o)
Sen for vi hem till J och IL för att umgås, trevligt var det. Vi hade en tävling.
J satt och spelade låter och vi skulle gissa vem/vilka det va som sjöng och låttiten. Han spelade allt från 70 talet till 07 så det var gott och blandat.

Lördagen va lite seg, tog med mig Tindra på en liten cykling tur till OK fram och tillbaka.. det måste ha sett roligt ut :D Kvällen blev lugn med en liten likör 43 med mjölk (sliskigt med gott =) ) och film.

Igår hände det inte så mycket faktiskt. Hälsa de på Tobban och Madde, såg på film och åt Phim mat. Sen när vi kom hem så såg vi Hildago på kanal 5.

Svärfar har OP sig nu och får mest troligt komma hem idag, skönt för svärmor :o) Hon har känt sig så ensammen, dom har ju levt ihop över 30 år så  det kan man ju förstå. Så ikväll blir det att fara till Tvärgatan och hälsa på.

Ska försöka få tag i Lars på Åbackens gym så jag kan spinna med IL nu några ggr per vecka. www.abackens.com


Hade!!!

//J

Kommentarer
Postat av: Hera

Det är bra Jenny, jag beundrar din uthållighet!

2008-01-07 @ 22:56:01
URL: http://hera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0