Riskakuna ve ostsmaka

Ja riskakor med ostsmak är ju nästan som en drog tycker jag. Kan som inte bara ta en, näe det är alltid nån till som slinker ner i matintaget på mig =)

Ikväll så fick jag med min andra hälf ut på en prommis skönt och välbehövd kände jag. Stannade på en visit hos svärföräldrarna för att kolla till benet på svärfar. Och jodå det går åt rätt håll, nu är han rätt haj på att hoppa med kryckorna.

Nu när vi kom hem så var J här och höll på med skotern sin, ska tydligen byta tillbaka till den andra dynan vad jag förstog.

Snöa har det också gjort idag (J hade minsann skottat hos oss när ni kom hem från promenixen), äntligen får man lite mer vinterkänsla. Hoppas det snöa mycke nu när vi far på semester ;o)

I helgen är det Arctic Cat Cup i Östersund, vill vill vill vill vill vill vill diiiiiiiit...men nästa år DÅ :O)
Men jag fick då kolla på den här i Storuman, det känns nästan lite roligare pga den var just här.
http://www.arcticcatcup.se/



Nu ska jag gå och tvätta skoter =)

Hade!!!

//J

Kommentarer
Postat av: Hera

Se upp för riskakorna :-) om du vill va nyttig...2 kakor = en mums mums...om man vill räkna kalorier...fast dom är goda! Godare än mums mums.

2008-01-10 @ 19:10:35
URL: http://hera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0