Förbannade veterinär!

Här har man gått och ställt in sig på att Donna ska få lämna jordelivet och när moder och J åkte till vet så hade hon tydligen ändrat sig för att hon ansåg att hon kunde medicineras istället ?!!!!!!???? VA? Vad säger människan?
Hundstackarn har ju en bakdel som är slutkörd  + att hon är så fruktansvärt åskrädd, det går nästan inte att få kontakt med henne när det åskar och fradgan flyger.

Om man medicinerar henne så har hon ju inte ont (det är ju bra) men så ska man binda fast henne för att hon inte får springa och ha kul med de andra hundarna för att vi VET att hon förstör bakdelen ännu mer då!
Hennes livsgnista är ju för f*n borta. Nej jag är så arg så jag skulle kunna..ja jag vet inte med nåt iaf.


Jag kan förstå om en vet. börjar ifråga sätta om hunden är fullt frisk, det är ju helt OK men inte om hunden har ont för f*n.

Nu vet jag att jag inte ska gå till denna veterinär...jag far hellre till Villhelmina och vara säker på att jag får hjälp!



Nu är det i allafall Storumandagarna så i Storuman är det fullt upp!
Ikväll är det Dansgalan och S och AL kommer hit ikväll så vi ska ha det mysigt. Jag och S ska mest troligt spåra lite med vovvisarna. Det blir första gången för Dakira, jag har inte riktigt vågat mig på detta för att sist jag spårade va när jag gick på gymnasiet. Och jag vill att första gången för Dakira ska bli rätt. =)


Nu ska jag gå en promenad med pluttan i solskenet!

Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0