Frusen å trött

Kom hem, for och åkte skidor utan hund idag. Gick sådär, backarna är fortfarande ett hatobjekt  särskilt mor slutet :)

Helgen va lugn som en filbunke, synd bara att den ska gå så himla fort. Lördan så åkte jag och Dakira skidor och då allt minsann vääääldigt otäckt. Skyltar som hon sett flera gånger var tydligen jätte läskiga i Lördags. Men det är väl åldern:)
Det första hon gjorde var att dra omkull mig för hon skulle bara lukta på nån kissfläck där. Så jag blev inte så nöjd för hon ska stå stilla tills jag ger tecken att nu är det OK..men det bli bättre ska ni vetta:)

Söndagen så blev det inga skidor utan en lång och härlig promenad på Uman bara jag och Dakira och med mig hade jag faktiskt kameran, inte illa.

Jag ska sätta mig ner och skriva om mitt 1:a år med Dakira på datorn måste bara ta mig tid att skriva också.

Har nu legat och sett på "bonde söker fru" bröllopet. Gulligt. Men jag förstår inte hur man kan gifta sig så fort när man endast har varit tillsammans i ett halvt år, då känner man inte varandra helt ju. Det bröllopet jag går och väntar på nu är moderns och J, får se när det kommer:)


Näe!!! Nu ahr jag försökt lägg ain massor med bilder som jag tog igår när jag och Dakira var ute men datorn är segare än sirap så jag provar i morgon.

Nu ska jag kura ner under en filt och frysa tills jag somnar!

Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du é såååå duktig.....

2009-01-27 @ 16:39:46
URL: http://elens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lite foton tackar.......

2009-01-28 @ 10:18:11
Postat av: Hera

Det bröllopet väntar jag med på :) Å ni då!!! Ni har ju känt varandra i evigheter nu!

2009-01-28 @ 20:28:57
URL: http://hera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0