MEEEN

Så fort jag dammsugar så blir det heltäckningsmatta igen, Dakira lossar så fruktansvärt med hår. Jag blir galen!
Nu har hon kommit in i en period då hon är matglad igen och det känns bra. Hon åt så dåligt förrut..

Gick en timmes promenad med modern igår kväll, det var varken för varmt eller för kallt och efter det så blev det ett bad i jacuzzin. Nice vill jag lova!

I övrigt så är nog Dakira i nån "slyngelålder" :) Hon vill verkligen inte lyssna med hon är fortfarande kvar på gården iaf. När vi är ute och går så drar hon som en tjur, hon lyssnar inte när jag säger till henne osv. Längtar tills det är över:) Ska nog ta oss ett träningspass ikväll, vet bara inte vart men en bra plats ska jag nog hitta.

Näe nu måste jag fortsätta jobba, suck men snart är det helg.

Hade!!!

//J och öronvaxDakira


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja dessa små liv. Dom ä för härliga!:) Ja fundera starkt på o flytta in till Sum igen förresten. Bra va!?

2009-01-10 @ 08:50:03
URL: http://kronbergskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0