slut på helgen

Helgerna går ju så fruktansvärt fort så att det är tragiskt.

Jag var ganska säker att jag var på bättringsvägen för vissa stunder vissa dagar så känns det nästan oförskämt bra medans resten av tiden så är jag likgiltig eller bara tom.

Helgen var bra, har sovit dåligt men mått rätt så bra ändå.
Dakira har varit glad hela helgen, hon har kutat hej vilt :)
Tog fram skotern å pulka för ett provåk i den och det gick faktiskt bra, förrutom att föret är ganska dåligt. Vi släppte henne ut på sjön så att hon skulle få springa lite men det gick bara igenom stöpan (det yttersta lagret eller vad man nu ska kalla det. En blandning av snö, vatten å is).

Träningen går bra, idag har det inte blivit nån träning alls, vi har legat i soffan nästan hela dagen. Jag har tittat lite på film och Dakira har sovit hela tiden :)
Ska ut på skidspåret nu igen när det har blivit varmare och jag är fri från förkylningen. Ikväll blev det en tur med sparken, ooooooohh vad hon älskar att dra och använda musklerna. Nu är hon snygg min "häxa", men snyggare blir hon :)

Bilder kommer när jag orkar lägga in, ska försöka i morgon eller så.

Hade!!!

//J och Dakira


Kommentarer
Postat av: Erika

Hejsan!

Kul att du känner dig på bättringsvägen :)

Jag saknar dig, vet du...

Det finns ett grisöra att gosa med i Barsele så det är bara att komma och hälsa på blink blink.



PS Jag har lagt upp nya bilder...



Kram / Erika

2009-03-05 @ 09:34:39
URL: http://www.it4unet.se/~manhedens/
Postat av: Anonym

2009-03-05 @ 09:36:04
Postat av: Marita

Men håll tassarna borta från min going.....KRAM Jag saknar dig åxo

2009-03-05 @ 09:51:29
Postat av: Sandra

Hoppas ni riktigt få njuta av helgen i stugan nu :) Kram

2009-03-06 @ 23:01:33
URL: http://kronbergskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0