Först mulet sen sol!

I morse när jag slog upp mina blå så var det mulet men nu är det minsann sol och varmt.

I går så åkte modern över till Norge för att stanna där tills på Söndag och vi tar hand om Tindra. Det var världens hetta igår så vi gick ner till båthamn så hon (Tindra) fick bada och va hon NJÖT! Hon är ett riktigt vattendjur, hon dök och hade glädje hopp i vattnet :) Glad blir man av att se henne!

Ikväll så ska jag och Madde till Hotellet där det är hår och modeshow, ska faktiskt bli kul att gå ut en sväng. Va länge sen sist :)

I morgon bär det av till Barsele och TRÄNA inför tävlingen :) PIRR i magen...


Nu kommer Mollybus och duttar på mig, å inte lite heller så jag ska nog ta och avsluta för dagen.


Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Inger,Indra&Coxa

Vad spännande med tävling! Längtar själv, men än så länge dröjer det för vi behöver köra mängder med störning i olika miljöer.

Lycka till! Tänk på att ha roligt där ute på tävlingsplan! Viktigast av allt tycker jag iallafall!

2009-05-18 @ 00:17:31
Postat av: Hera

Hörde att mannen i ditt liv var förbi här idag...i sällskap med sin bror! Hade jag varit hemma hade jag fotat ;) så se upp nu!



/Hera

2009-05-18 @ 22:51:34
URL: http://hera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0