YES!

Hon tog apporten igår, hoppas att hon gör det i dag och framför allt på Lördag när vi tävlar i Lydnadsklass 1!

Jag har nämligen fått stoppa in den i munnen på hon men så bara tog hon den, jag blev överlycklig och kastade godis åt alla håll och kanter :)

Ikväll måste jag låna moderns bil (jodå för min älskade bi lär såld) så jag tar mig iväg till Barsele och träna mer på hopp över hinder.  Jag har även börjat "försvinna" när vi har platsliggning och hon rör sig inte en millimeter, hon är kanon duktig. Hoppas bara att det inte regnar ikväll för att idag har det varit sol, det har regnat och det har haglat. Nu är det sol...

Jag hinner tyvärr inte skriva nåt mer nu men jag får återkomma med en lägesrapport senare!
Ska även försöka hitta åt kameran så jag kan ta lite bilder.

Hade!!!

//J och Dakira



Kommentarer
Postat av: Anna & Dizzan

Lycka till på lördag.

Vi håller alla tummar och tassar vi kan

för dej och Dakira.

Ska bli kul att ses i vännäs,

det var ett tag sedan.

Kramar Anna och Dizzan

2009-05-20 @ 20:20:13
Postat av: Madde och Molly

Vi håller också tummar och tassar för er på lördag!:) Tror det kommer gå kanon bra och som sagt se det som en övning. :)

kram!

2009-05-20 @ 22:16:05
URL: http://bumfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0