29 dagar kvar

Det närmar sig sakta med säkert :) Svärfar har inte fått OP sig ännu, han har alltså fått lega med brutet (som igentligen ska skruvas ihop) ben i nästan en vecka. Helt otroligt, vi som hade hoppats på att detta skulle ske fort så att han kanske hinner läka, för det sista som lämnar en är ju hoppet!

Igår va iaf modern och CO hos oss, trevligt att vårt hus fylls med lite nytt liv.
Sen så var det ju två avsnitt med Heros, inte illa :) Men nu har det uppehåll till hösten.

Snart är det helg igen och vi ska kanske till Umeå och hälsa på svärfar så han inte känner sig så ensam. Ska passa på att köpa två st bikini, hoppas att dom har fina sånna :) å kanske nåt linne..


Nu ska jag kolla vidare om jag hittar nåt kul på datorn..

Hade!!!

//J

image211    Detta är hotellet som vi ska bo på, nice hu?! :)

image212

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag tror jag just blev färgad grön! :) TA MED MIG!! :)

2008-01-03 @ 17:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0