Magsjuka

Har legat hemma sedan i mitten på Tisdagen. Not so nice at all.
Är fortfarande väldigt slö, trött och orkar absolut ingenting. Hoppas att det blir bättre ni i helgen så att vi kan köra lite skoter.
Påsk var vi i alla fall Uppe i Ajaure och gottade oss. Men det var så svinigt kallt att vi kunde inte köra nå skoter. R tvärkörde lite med räcern på sjön men när han var tillbaka så var han ihopfruse nästan. :o)

Ja vi har ju köpt en bil, och nu kan vi packa ordentligt när vi åker till stugan i Norge + att hunden får ju plats. Kan inte bli bättre. Jag har tagit en bild, men det är lite skitig men ni får iaf se hur den ser ut. Ska lägga ut en ren bild när vi har tvättat den :o)




Ne nu ska jag nog lägga mig ner igen *puh*. Funderar på att kanske gå på jobbet sedan efter lunch jag håller tummarna att jag mår bättre då.

Trevlig helg!

Hade!!!

//J

Kommentarer
Postat av: kennelmamman

Vilken fin bil:) Skit snygg!! Dakira kommer att åka "ståndmässigt" hem! Snygg bil OCH snygg hund:)

2008-03-28 @ 18:45:52
URL: http://www.beauceroner.se
Postat av: Hera

Krya på dig gumman! Håller med...fin bil, fin hund, snygg kille (törs man som moster säga så?) och snygg brud! Vad månde komma härnest?

2008-03-29 @ 11:43:00
URL: http://hera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0