Tvångstankar.

Det är nåt som jag har tänkt på. Lille K har lite tvångstankar kan man nog kalla det för, han är så söt. Han måste tydligen blinka jätte hårt och hela tiden och hans svar till det hela var: Ja men då får jag väl ha torra ögon då!  Han sa även till mig att han måste blinka för att få bort alla smuts han har i ögonen, haha :o) Men det ger sig nog inom sin tid antar jag.

Själv så måste jag tänkta om jag har några tvångstankar.. å jo nog har jag en iaf som jag kommer på.
Tex när jag har borstat tänderna så måste jag skölja av tandborsten (vilke inte är konstigt) men så måste jag "slunga ur" vattnet som är i borsten tre ggr och när jag gör dettta så får tandborsten inte nudda i nåt som tex kranen. Stört jag vet men då känns den extra fräch och ren :o) Och alla vill väl ha en ren tandborste.
Kollade på ett program en gång när det gällde tandborstar och hur mycket skit det fastnar på dem. Tydligen så blev borsten inte speciellt mysig om man har den för nära toastolen...

Jag har en till.. jag måste skölja disktrasan i iskallt vatten i 10 sek. Men det beror bara på att vi i skolan fick veta att då tyckte inte riktigt bacillerna om att bo där. Så.. när man sköljer trasan i iskallt vatten så frys bacillerna = ren disktrasa!

Nu har jag avslöjat nånting, nu är det eran tur ;o)

Jobbat och stått idag med, i morgon är det helg så det blir skönt och välförtjänat efter denna start efter semestern=)
Förkylningen spökar på jobbet. MB har varit jättesjuk och nu är det SÅS tur svärfar är också sjuk nu...Jag gjorde förhoppningsvis bort mitt förra veckan, men det verkar inte bättre än att jag börjar åka på det igen. Men jag håller mina tummar och tår om att den avviker mig denna gång.

Ja, vad händer i helgen? Vet faktiskt inte... kanske stugan, kanske inte.
I morgon blir det för R att åka och kolla på en bil och för hoppningsvis så kommer han hem med den åxå. Men det tror jag, det var jättefin och det verkade inte vara nåt fel på den, men det visar sig i morgon. Jag är iaf så glad över att vi kunde bestämma oss för vad vi villeha för bil. Det blir en Audi Allroad, automat, diesel och med recarostolar...detta blir nog bra till oss förhoppningsvis! :o)

Ne nu ska jag bege mig in till duschen och drömma mig tillbaka till paradiset!

Hade!!!

//J


Kramar om min första palm! Jag syns inte så mycket, men det är meningen ;o)





Kommentarer
Postat av: Madde

Ja du miljonär vore inte dumt alls. :)
Hm.. tvångstankar.. va lurigt. Jag borde ha nån men kommer inte riktigt på vilken än. :) Ska klura på den där.
Spännande med bilen!:) Hör av er om det blir fjällen! Nu ska jag snart krypa till kojs.. alldeles ensam. Huvva va det är tråkigt när han jobbar natt.
Ha de!:)

2008-03-13 @ 21:35:27
URL: http://bumfan.blogg.se
Postat av: Eva

Bilen låter ju jätte bra!!! Bara det får plats med en bur oxå:)
Vi har full rulle här fast just nu sover de små vildarna, då är de som sötast!!!

2008-03-13 @ 21:56:14
URL: http://www.beauceroner.se
Postat av: Eva

Bilen låter ju jätte bra!!! Bara det får plats med en bur oxå:)
Vi har full rulle här fast just nu sover de små vildarna, då är de som sötast!!!

2008-03-13 @ 21:56:22
URL: http://www.beauceroner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0