April April...

nej ni, den gick jag inte på. Systern skickade ett SMS till mig igår om att hon skulle gifta sig. Först höll jag på att svälja hjärtat sen kom jag ju faktiskt på att det är ju första April. Ha, så den gubben gick jag inte på.

Tycker inte om första April för att folk bara luras och man vet inte vem man ska tro på. Som tur var så gick jag inte på det enda skämtet (tror jag) som jag försökte att bli lurad på.

Igår var det ju kanon väder så vi for ut för förmiddagen och kom hem (till stugan) igen vid fem snåret, hade då varit ute i 6 timmar.  Började rulla hemåt igen till Storuman vid 20,00. Har haft det bra, vädret hade kunnat vara bättre men en dag är ju bättre än ingen alls :)

Varit på möte idag och det medförde blandade känslor och trötthet som vanligt. Suck.
Men jag är inte den som ger upp i första taget utan jag kämpar på och ser ljuset i tunneln...

Dakira då! Jo hon började löpa i Tisdags vilket var väntat, så nu är det blodbad här hemma :) Näe men jag försöker visa henne blodfläckarna så hon kan städa lite hon med och ibland så går det med ibland inte. Hon är ju så ung och det kommer med tiden.

Jag har bilder som jag ska lägga in, måste bara sortera lite först så de kommer lite senare ikväll.
Det var en snabb update och jag hoppas att ni har tålamod om att det kan dröja lite mellan gångerna som jag skriver.

Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nä, blev inte lurad en enda gång. Nästan lite tråkigt...fast ändå inte :) Kämpa på gumman! Vi få hitta på nåt nästa vecka o prata lite...kanske ta en promenix! Puss o kram

2009-04-02 @ 20:23:21
URL: http://kronbergskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0