Tillbaka till verkligheten

Swich så var påsken över. Hade några dagar med finväder men jag hade hoppats på fler, men brun är jag iaf.

Dakira den "lilla" marhoppan hon mår bra. Hon har haft det jätte härligt över påsken så nu är hon trött och det är skönt att även hon kan bli trött ibland. Hon har ju som sagt varit i löpen och har haft det lite kämpigt. För i stugan där har hon som inte lärt sig vad som är "våran" gård och vart det är Ok för annat folk att gå utan att hon börjar skälla. Men herregud, det kommer och hon har varit full med hormoner som spelat henne massa spratt.

Nu ska hårdträningen tillbaka igen, har varit lite loj på den fronten men det har sina orsaker men nu ska den igång igen. Min plan är ju att vi ska tävla lydnad i sommar och vinna hela baletten :)

Nu är det bestämt att Dakira ska ställas ut på Vännäs utställningen den 14 Juni och det blir spännande för båda två. Måste bara prata med Madde först :)

Här hemma har det bjudits på fika eftersom man har blivit ett år äldre. Det var visseligen för två dagar sedan med då var vi i stugan så idag har det varit folk här hemma och fikat.

Nu tänkte jag bjuda på bilder.


Helt otroligt att denna stora hund kan bli så fruktansvärt liten, bara hon vill :)


Myser i solen


Mat


Godisregn


Matilda står fint


Fina rödingen på 1,2 kg...jag fick den dock inte


I pulkan


Försöka ta kort på henne från sidan va då baske mig inte lätt :)


Ajaure


Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0