snö snö och åter snö.

Lite less är jag nog på detta snöande...nog för att det är bra för skoterföret :)

I morgon kl 15,00 så ska Dakira få sin spruta och det går nog förhoppningsvis bra :) (Jag är fruktansvärt spruträdd så jag ska hålla god min när jag står där :) )

Jag har ju lovat bilder men har ju inte orkat eller hunnit lägga in några men NU så kommer dom :)

Här ska busas


Den ökända nacksvingen ska användas den med


Jag kan vara söt en sekund också


Fick dom att sitta stilla en liten stund..


Uman


Uman


Dakira


Åh.. här luktar det gött!


Mollypolly


K åker skriller


Vatten är gott när man har åkt skriller



Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer
Postat av: Marita

Ja men jag vill ju se foto på dig med skrillor.

2009-02-09 @ 07:30:39
Postat av: Wenche & D`aran

Hei Dakira og Jenny!

Takk for hilsen i gjesteboken - Gratulerer til deg også for vel overstått!

Det snør og det snør her i Oslo også...er i skisporet nesten hver dag og er i kanon form! Trener også lydighet.

Neste uke reiser vi til Gøteborg for å ta røntgen. Vi er visst først ute av kullsøsken og det skal bli spennende å se resultatet.

Ha det fint i vinterland!

D`aran & Wenche

2009-02-10 @ 11:08:14
URL: http://daran.briva.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0