Valpbesök

Igår och idag så är det en liten gosse på ca 12 veckor här hemma hos oss, lille Torac. Dakira är jätteduktig med han och har ett oändligt tålamod tycker jag. Jag skulle nog ha blivit less på en gång nästan.
Hon orkar ha han hängandes i läpparna rätt länge men om han ska ta någon leksak som hon själv vill ha så får han minsann vänta på sin tur att leka med den. Först försöker hon kanske två gånger med att säga till han och om han då inte lyssnar så "biter" (hon håller i han eller vad man nu ska säga) hon över hans mun och nos. 

Vi har varit på några skogspromenad och hittat massor med blåbär, mums tycker både Dakira och Torac. Men vädret är så dåligt och det kryllar av mygg så det går inte att vara ute så länge som man hade velat.
Nåja, jag har förökt aktivera det lilla monstret här inne istället och det har nu resulterat att han ligger och sover. Äntligen :)


Lilleman vilar


Ute i skogen


Liten och stor


Få ja va me?


Hepp, jag väntar väl på min tur då.


MIN!!


Torac på språng


Bita lite trasa är gott


Håller utkik jag


Petflaskan är rolig


Hade!!!

//J, Dakira och Torac

Kommentarer
Postat av: Marita

Ååååå Dakira é ju så snygg så jag får ont i magen. Ge henne en puss från mig.

2009-07-29 @ 10:21:07
URL: http://elens.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja vilket par dom ä! Lr kommer bli...han ä ju int ens byxmyndi än, men den dagen kommer också då hon få sätta ner foten :) Vi vill inte ha nå blandisar heller! Kram

2009-07-29 @ 22:08:35
URL: http://kronbergskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0