Solsken men..

nattkallt vilket är bra. I morse kl 05,30 så var det -17C ute, brrr men snön smälter då inte bort iaf.

Vi far upp till stugan här i dagarna och blir kanske borta hela nästa vecka, får se hur det blir men nu blir inget skrivet på några dagar. Men desto mer kan jag skriva när jag kommer hem igen + massa bilder.

Igår var jag och Dakira på hundträningen och det gick inte lika bra jag hade velat. Hon lyssnar inte alls när jag har på henne kopplet men så fort vi går "fritt följ" så lyssnar hon bättre (inte lika bra som förr men ändå) underligt tycker jag. Om man kollar på hennes beteende och hennes dövhet så borde hon nog snart komma in i löpen. Men bättre nu än i sommar :)

Vi var även ute på Uman igår med Madde, Tobban och Molly. Solsken och fika, nice! Hoppas att vi ses nånting i helgen också :)

Nu ska jag göra lite nyttigare saker än att sitta framför datorn :)


Hade!!!

//J och Dakira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0