Blod, svett, tårar och en blöt hund.

Ja, det är en kort förklaring för den helg som varit.
Blodet kom i från att vi hade den smaken i munnen
Svetten kom genom att det var en lång och brant väg vi skulle gå
Tårarna kom av eldens rök
Blöt hund hade vi pga allt regna som kom i Fredags.

Men jag vill verkligen säga att detta var en helt otrolig rolig helg, den var mycket värd. Jag tror inte att Tindra har haft så här roligt på väldigt länge, hon sprang och sprang  våran ängel=)

När vi kom fram i fredags så började vi med att göra upp en eld och slå upp tältet. Jag i princip sprang in i tältet och bytte om till torra kläder, sedan satt vi framför elden hela kvällen lång.

På Lördagen så tog vi bara det lungt och åt gott.
Robban, Tobban och Madde for till en fors som var där, jag va kvar med Tindra pga min benhinnor värkte utav bara den, så vi gick in i tältet och tog oss en lur.

Ja, helgen var helt kanon måste jag säga, det som vi hade kunnat ha mer tur med var vädret men annars så var allt jätte bra!!

Tack Tobban å Madde för en superhelg ;)

Ne, nu måste jag lägga in lite bilder!!


En söting som äter lite fil =)
image38

Platsen där vi tältade
image39


Försöker göra upp 1:a elden med blöt ven.
image40


Ahh, äntligen framme =)
image41

En blöt hund
image42

Frukost men skogsmullen Tobban och hans skogsmulla ;)
image43


Vårat hem, Holyday In rum 4 ;)
image44


Tindra
image45

Fiska lite
image46


Going!!
image47


Ja lite mer bilder kommer senare =)

Hade så bra!

Kramar!
//J

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack själv säger vi! det va en härlig helg, vilka minnen! :) Ska också ta och lägga ut lite bilder frånn Holiday Inn rum 4 och 5.. ;) Detta gör vi om nästa år. :)

2007-08-20 @ 20:58:57
URL: http://bumfan.blogg.se
Postat av: Madde

Otroligt het man ser ut där på morgonen föresten.. haha.. ;P

2007-08-20 @ 20:59:34
URL: http://bumfan.blogg.se
Postat av: Madde

Haha, näe man va som lite skrajsen på kvällen där.. :) Ja denna helg lever man länge på och den va guld värd. :) Tyvärr är man ju tillbakas till vardagen igen.. men men. Ska ni hitta på iveckan då?

2007-08-21 @ 12:22:28
URL: http://bumfan.blogg.se
Postat av: Eva med flock

Vilka undrebara bilder Jenny!!! Jag hade hellre varit uppe i era trakter i helgen...Roligt att du fastnade för min ras:) Jag ska inte avslöja den ännu:)
Eva och alla hundarna

2007-08-21 @ 20:25:46
Postat av: Jenny

Hej Eva!!
Vad roligt att du tittade in till vårt lilla krypin :)

2007-08-26 @ 14:42:32
URL: http://amrenofredriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0