Dagens låtar..

Home, Chris Daughtry
Stay, Sarah Down Finer
Misery Business, Paramore
Big Girls Don´t Cry, Fergie
How Did We Change, Erik Segerstedt


Ja, nu är det är jätte jobbigt på jobbet...tråkigt men sant.
Ne, jag ska inte gå in nå mer på de, ville bara få det skrivet.

I morgon bär det av till Skraven för middag och mys med familjen. Jag och Robin sksa sova där tills på Söndag tro vi. Jag ska ta med mig kameran å ta en stor hög med kort =)
På tal om kort... Robin gav mig en hint i går om att jag ska ta kort hela tiden. Ja det ska jag, å det är jag stolt över så det tänker jag inte sluta med heller =)

Haha, när jag va ute å gick här om dan och jag var på väg hem så fick mitt arma öga se två st killar som satt på badsjön här i Storuman å fiska. Ja jag säger då det, lycka till å få en fisk. (För er som kanske inte vet så i badsjön finns i princip inge liv alls.. kanske en blodigel eller två)


Se, det haglade i dag med.. kanske i  20 sek.
image69

Sen ska ni få en varm bild på våran kamin, mys!
image70



Ne, nu snart så är det Ugly Betty, så det måste jag se.

Hade!

//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0