Jobbet..

Ja nu sitter jag på jobbet och är (helt ärligt) URless. Jag känner mig som en död fisk.
Nu i helgen så ska vi fara till Ajaure och fiska och bara vara, så skönt det ska bli.

Annars dom här dagarna jag inte har skrivit så har jag inte gjort så mycket faktskt. Ja jag har sprungit rundan varje dag (förrutom igår för att Robban prata hela tiden om att man måste ha nån vilodag oxå. ) Men då for  Robin, Tobban, Madde och jag å bada istället. Vi for till sandhögarna, det var faktiskt ganska så varmt i allafall =)

Nej nu jobbar jag bara i en halvtimme sen får jag gå hem till min borg.
Nu ska jag kila, men jag ska försöka lägga in lite bilder ilväll om jag hinner..


OH det är Gosth Wisperer ikväll på 4:an, de ska jag se =)

Hade!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0