Lördag!

God kväll!

Ja gudarsligen!!! Jag sov till 10,30 i morse, det har jag inte gjort på lääänge. Men iof så somnade jag inte förrän ca kl 01,30.

Annars i dag så for vi till Skarven å hjälpte mamma å Jan å lägga taket på nyaltanen, Nisse va också där och hjälpte till så nu är taket i princip klart.
Jag for och sprang 3 km med Tindra så hon fick ut lite energi... men hon skulle kunna springa i 3 mil i stället (Vilken energiknippe hon är vår goskit=) ), men det känns då skönt att jag har rört på mig iallafall.

Nu kommer lite bilder från dagen som varit.

Natti natt!

//J


Julia och Kevin tillsammans!
image23



Ja nu är taket lagt på altanen (Mamma och Jans hus), bara lite småfix kvar =)
image24

Kommentarer
Postat av: Madde

hej! Ja han har ont för han fick ju en spricka på skulderbladet och på några kotor i ryggen. Men annars mår han bra. Han är mest skärrad över att han kunde lika gärna slagit i huvet och dött. Men så fort han kan gå skulle dom skicka hem han sa dom. Men igår kunde han inte ens sitta upp så vi får väl se. Jobbigt sånt dära.

2007-08-05 @ 12:36:41
URL: http://bumfan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0