Måndag

Ja då var det måndag igen. Dagen har faktiskt gått ganska fort. Jag har sprungit en längre runda idag, ack se skönt det är =) jag tog rundan just när jag kom hem från jobbet, och det va ju tur för att nu spö regna det.

Apropå väder så hoppas jag att vi får finväre nu i helgen för då ska vi ut i fjällen och vandra och då ska givietvis älsklings Tindra få följa.

Ja i helgen så va vi uppe i Ajaure och bara tog det lungt. Hela Lördan så rökte vi kött, fläsk och kycklingfileér. Mumma!
Så nu har vi götta när vi ska till fjällen.

Till mat (På lördan) så åt jag och Robin kräften (de var länge sen sist) och dom satt bra i magen dom. Senare på kvällen så kom Tobban och Madde och vi åt kex och ost ute å bara mös =)

På Söndan for vi ut på Gardiken å fiske. Och Robin fick en finfisk på 1,7 kg, en Öring.
Ja sen på Em så for vi hem till Storuman igen och började oss förbereda inför vardagen.

Här kommer lite kort =)

Ajaure by night!
image26

Ajaure igen.
image27

Min älskling!
image28

Puss Puss!!
image29


Me
image30

Go Kräften! *slurp*
image31


Frukta Ej (Haha)
image32


Bubbens fin Öring på 1,7 kg (Gardiken)
image33

Ja jag kom just på de bittra sanningen att jag har MISSAT Mannen som talar med hundar... skitskitskit oxå.
Jaja de finns inte så mycke å göra nåt åt de.

Nu ska jag sätta mig ner en stund och kolla lite på TV.

Ha de allihopa!

//J

Kommentarer
Postat av: Madde

Härlig helg.. :) Jag måste bli bättre på ta med kameran så jag också får nå bilder.. :) Det ryktas att det ska bli sol till helgen.. ;P

2007-08-14 @ 18:41:35
URL: http://bumfan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0