Sista dagen för veckan!!

Ja nu äntligen är det Fredag! Ikväll så ska vi fara och grilla med Johan och Ingalill, mumma!!
Tindra kom i går till oss igen, den goskiten=) Så ikväll hade jag planerat att springa min runda, få se om jag kanske sparar den tills i morgon.

Ja jag vet inte hur jag ska göra, om jag ska ut ikväll eller inte.... Ångest.
Jag vill ju de, men samtidigt så vill jag inte lämna Tindra ensam hela kvällen åxå. (Hon har varit hemma idag, men jag va ju hemma på lunchen).. jaja jag få vad som flyger i mig ikväll, de bli no bra vilket som!

Ne, nu ska jag logga ut från datorn och gå hem och göra helg!

Kanske lägger ut lite bilder senare ikväll!

Hade!

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0